loading...
...نرم افزار-موزیک-بازی و
Hasan TaTaloo بازدید : 7 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی جی تی ای: سن آندریاس Grand Theft Auto: San Andreas v1.05 همراه دیتا + نسخه بی نهایت + سیو ۱۰۰ درصد بازی

دانلود بازی جی تی ای: سن آندریاس Grand Theft Auto: San Andreas v1.05 همراه دیتا + نسخه بی نهایت + سیو ۱۰۰ درصد بازی

 

 

دیتا نسخه جدید اضافه شد (نیاز به دانلود دیتا جدید)

سیو ۱۰۰ درصد بازی قرار گرفت

تست شده بر روی گلکسی نوت ۳ با اندروید ۴٫۴

حدود پنج سال پیش کارل جانسون به دلیل مشکلاتی که در زندگی خود داشت فرار کرد و به سن آندریاس رفت. شهری که در آنجا فروش اسلحه و مواد مخدر رواج پیدا کرده است و افراد ثروتمند و بازیگران معروف در آن زندگی می کنند. اکنون اوایل دهه ۹۰ است و کارل به خانه خود بازگشته است. مادر او به قتل رسیده است، خانواده اش از هم پاشیده و دوستان کودکی او به دنبال دردسر می گردند! خانواده کارل توسط عده ای پلیس فاسد تهدید شده اند. حال کارل باید ماجراجویی خود در سن آندریاس را آغاز کند و برای نجات دوستان کودکی و خانواده خود تلاش کند. این بازی بزرگترین و بهترین بازی جهان آزاد می باشد که توسط کمپانی راک استار گیم برای اندروید منتشر شده است. بازی دارای ۳ شهر بوده که بیش از ۷۰ ساعت گیم پلی را شامل می شود.

برخی از ویژگی های بازی:

- گرافیک بسیار بالا و بهبود شخصیت های بازی

- وجود ۳ نوع کنترل مختلف در بازی

- قابلیت ذخیره سازی مراحل

- پشتیبانی از زبان های:

انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی و روسی

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Hasan TaTaloo بازدید : 9 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی پرندگان خشمگین، فصل جادو، مخصوص موبایل (اندروید)

Angry Birds Seasons Magic Android

 

 

مبارزه بین پرندگان خشمگین و خوک های سبز وارد مرحله جدیدی شده است. این بار خوک ها برای فرار از دست پرندگان خشمگین متوسل به جادوگری شده اند. اما حتی جادو هم نمیتواند جلوی پرندگان خشمگین را بگیرد!

 

نسخه جدید بازی انگری بردز، به نام Angry Birds Seasons Magic به تازگی برای کنسول های مختلف ارائه شده است.

 

در این مطلب، نسخه Android این بازی که بر روی موبایل و تبلت های مجهز به سیستم عامل اندرویدقابل نصب است را برای شما آماده کرده ایم.

Hasan TaTaloo بازدید : 1496 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

آیروموزیک نرم افزاری است که نقش یک سایت موزیک را به طور کامل و با سرعت بیشتری برای شما ایفا می کند. با استفاده از آیروموزیک لیست آهنگ های روز را در سریع ترین زمان ممکن مشاهده کرده، با چندین کیفیت متفاوت آنلاین گوش کنید و یا به صورت رایگان دانلود کنید.

Hasan TaTaloo بازدید : 10 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

اپرا یا همان Opera نام یک مرورگر قوی و قدیمی است که جزء چهاربرترین مرورگر جهان به حساب میاید. اپرا محصول کمپانی شرکت نرم افزاری Opera ASA در نروژ بوده و اولین نسخه رسمی آن با ورژن 2 در سال ۱۹۹۶ منتشر شد که تنها در سیستم عامل ویندوز اجرا می‌شد، ولی در سال 2000 این مرورگر دارای یک موتور یا همان هسته ی قوی شد که امروزه بر روی سیستم عامل های فری بی‌اس‌دی، گنو/لینوکس، مک اواس ده، ویندوز و سولاریس قابل اجرا میباشد. زبان برنامه نویسی اپرا سی++ بوده و این مرورگر از 51 زبان دنیا پشتیبانی کامل میکند.

ایجاد و مرور بر پایه تب ها، بزرگ و کوچک نمایی صفحات وب، تغییر نشانه گر موس و دارا بودن نرم افزار دانلودر قوی از ویژگی های این مرورگر قدرتمند است. با اپرا با خیال راحت در وبسایت ها به گشت و گذار بپردازید بدون آنکه نگران حمله های هکرها، حملات فیشینگ و برنامه‌ های موسوم به بدافزار (Malware) مثل کرم‌ ها یا اسب‌ های تروای باشید چرا که این مرورگر ار نظر امنیتی بسیار مورد پردازش قرار گرفته است و همین امر باعث شده تا بیش از 200 میلیون کاربر در سطح جهان از آن بهره ببرند.

دانلود مرورگر اپرا 20 - Opera 20.0.1387.91 Final

Hasan TaTaloo بازدید : 6 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

این نرم افزار قادر است تمامی برنامه ها و مولفه های نصب شده روی سیستم را برای تمامی کاربران نمایش دهد. این نمایش که به چند حالت مختلف است اطلاعات مختلفی را به شما نشان می دهد. همچنین مقداری از این اطلاعات به کمک یک منوی باز شدنی قابل دسترسی است. یکی دیگر از قابلیت های برنامه، حالت شکارچی است. این حالت با انعطاف پذیری زیاد، امکانات قطع، حذف و غیرفعالسازی از حالت خوداجرا را تنها با یک کلیک برای شما فراهم می کند. فقط دقت داشته باشید که ممکن است با حذف فایل های برجای مانده، برنامه های دیگری که در رایانه تان نصب کرده اید دچار مشکل شوند. پس با صلاحدید خودتان فایلهای منتخب را پاک نمائید. یکی از ویژگی های مفید این نرم افزار، حذف سریع نرم افزار های مختلف است. با مدیریت قسمت خود اجرایی ها، نه تنها می توانید برنامه های خود اجرا در هنگام شروع ویندوز را فعال یا غیر فعال کنید بلکه همچنین می توانید اطلاعات مختلفی در مورد اجزای گوناگون برنامه مانند ناشر، مسیر اجرا، جایی که ذخیره شده است، وضعیت برنامه که در حال اجراست یا نه و همچنین توضیح مختصری در مورد آن را ببینید. در واقع با این برنامه می توانید بر استارت آپ ویندوزتان هم نظارت کنید. از دیگر قابلیت های این برنامه بهینه سازی رجیستری می باشد که سبب افزایش سرعت فعالیت های سیستم خواهد شد. از دیگر امکانات این برنامه امکان حذف تمامی ردپاها در مرورگرهاست که با این امکان می توانید فایل های موقتی اینترنت که شامل تصاویر دیده شده، ویدئوهای نمایش داده شده و تمام صفحات بازدید شده است را حذف کنید.

 


Hasan TaTaloo بازدید : 13 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

Wise Program Uninstaller نرم افزاری رایگان و سریع است برای حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز و جایگزین بخش حذف نرم افزار سیستم عامل ویندوز. این نرم افزار میتواند به صورت سریع نرم افزارها حذف نمایند ،همچنین برای نرم افزارهایی که به صورت عادی در ویندوز قابل حذف شدن نیستند با قابلیت Forced Uninstall به راحتی حذف خواهند شد. لازم به ذکر است Wise Program Uninstaller اطلاعات باقی مانده از نرم افزار حذف شده را از بین خواهد برد و با پاکسازی اطلاعات درون رجیستری مربوط به نرم افزار حذف شده از انباشته شدن اطلاعات اضافی درون ویندوز جلوگیری میکند که این خود باعث بهینه سازی ویندوز می شود. محیط نرم افزار نیز بسیار ساده بوده و تمامی کاربران به سادگی میتوانند با ابزارهای موجود در آن ارتباط برقرار نمایند.

 

 

 

Hasan TaTaloo بازدید : 11 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزاری مناسب برای تبدیل ظاهر ویندوزهای XP , Vista و Seven به ویندوز ۸ می باشد. ظاهر ویندوز ۸ سر و صداهای زیادی را ایجاد کرده است و شاید کاربرانی که هنوز قصد ندارد این ویندوز را انتخاب کنند ، نیاز به تجربه ای از ظاهر ویندوز ۸ و محیط کاربری آن داشته باشند. با این نرم افزار میتوان گفت ۹۰ درصد ظاهر کاربری ویندوز ۸ را تجربه خواهید کرد چرا که تمامی قسمت ها از آیکون ها گرفته تا صفحات روشن خاموش و نمایش پنجره ها به ویندوز ۸ تبدیل خواهند شد. این نرم افزار بر روی هر دو نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ویندوزها سازگاری خواهد داشت.

 

Windows 8 Transformation Pack تبدیل ظاهر به ویندوز 8 با نرم افزار Windows 8 Transformation Pack 6.5

Hasan TaTaloo بازدید : 13 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

به وسیله برنامه بسیار جالب Windows 8 Skin Pack می توانید چهره و ظاهر ویندوز XP را به ویندوز ۸ جدید و البته آزمایشی شرکت مایکروسافت تغییر دهید. امیدواریم این برنامه باعث تنوع و رضایت شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Windows 8 Skin Pack تبدیل چهره ویندوز XP به ویندوز 8 با Windows 8 Skin Pack 2.0

Hasan TaTaloo بازدید : 10 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Windows XP SP3 x86 Integrated April 2014+SATA

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک 2 این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک 3 روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت.نسخه ای از ویندوز ایکس پی که در اینجا برای دانلود قرار داده شده است، در بردارنده تمامی آپدیت های مایکروسافت تا ماه آوریل 2014 می باشد و قابلیت شناسایی هارد های ظرفیت بالا و جدید SATA و همچنین نصب بر روی لپ تاپ ها را دارد.
این نسخه آخرین نسخه ویندوز ایکس پی می باشد و با توقف پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز XP دیگر آپدیت جدیدی برای ویندوز ایک پی ارائه نخواهد شد! به کاربران این ویندوز توصیه شده است جهت حفظ امنیت از ویندوز های جدیدتر استفاده نمایند.

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 374
  • بازدید کلی : 4,979