loading...
...نرم افزار-موزیک-بازی و
Hasan TaTaloo بازدید : 43 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید چی شد صدا قطع شد آرمین ۲AFM  با کیفیت بالا و لینک مستقیم از سرور سایت بابل سافت

پیشنهاد میکنم آهنگ جدید آرمین ۲AFM چی شد، صدا قطع شد را حتما دانلود کنید

 +

متن اهنگ 

 

دانلود آهنگ جدید چی شد صدا قطع شد آرمین 2AFM

 

 

دانلود آهنگ چی شد، صدا قطع شد آرمین ۲AFM

 

 

 

کاش تو روم حس خجالت داشتی ، از اولش باهام صداقت داشتی
چی شد تا حرف از صداقت شد ، یهو صدات قطع شد
تو با من گرم بودی ، دستات چرا سرد شد ؟
♫♫♫♫♫♫
چند وقتیه که خداروشکر بهترم  ،  ولی بازم نمیشه از تو بگذرم
هنوزم قفلم روت ، هرچند که حضورت همه جا باعث افتم بود
خدا میدونه که الان کجا پلاسیو ، ممکنه با هرآدمی هر آن بلا-سی
ولی من چی یه خونه نشینم ، که ممکنه ساکت مدتها یه گوشه بشینم
چرا ؟ چون هنوز هستم تو شوک کارت ،  ولی خوب تو خداروشکر حالت خوبه
بگو کنارش مستی یا خوابی ؟ ، لباس براش چی پوشیدی رسمی یا عادی ؟
بذار همه چی رو من رو راست بگم بت ، تو یه تیمی میخوای که بهت پاس بدنت
اینو بدون که دیگه برام مهم نیستی ، حالا برو با هرکی که میخوای لاس بزن
♫♫♫♫♫♫
برو که هیچی بین ما نیست اصلا ، زندگیم با تو پاشید از هم
من به نبود تو راضی هستم ، چون تو رفتی و گذاشتی خالی دستم

برو که هیچی بین ما نیست اصلا ، زندگیم با تو پاشید از هم
من به نبود تو راضی هستم ، چون تو رفتی و گذاشتی خالی دستم
♫♫♫♫♫♫
دیگه برو چون من نمیخوام اصلانشم تورو ، نباید حتی از اولشم به تو دل میباختم
چون دوست نداشتم به دست تو یا کسای دیگه مسخره شم
تو غرق خوشی و من از سر شب ، اصلا خوابم نمیبره اصلانشم
اینقدره غرص و دری وری باهم میخورم ، که شاید استرسام کمتر بشن
♫♫♫♫♫♫
تــو خودم با یارو دیدمت ، به حرفات شک کنم یا بوی پیرهنت
که غرق عطر مردونس ، حیف که خوردم از تو من رودست
پس برو گمشو تف به ذاتت ، اینا همه کمبود عقده هاته
جا زدی خوبیامو با بدی جواب دادی ، میمردی به همه پا ندی ؟
♫♫♫♫♫♫
برو که هیچی بین ما نیست اصلا ، زندگیم با تو پاشید از هم
من به نبود تو راضی هستم ، چون تو رفتی و گذاشتی خالی دستم

برو که هیچی بین ما نیست اصلا ، زندگیم با تو پاشید از هم
من به نبود تو راضی هستم ، چون تو رفتی و گذاشتی خالی دستم
♫♫♫♫♫♫
هنوزم اخلاقای بدتو باز دارینشون ؟ ، کثافت کاریاتو میکنی ماس مالیشون
این یارو کیه که همش بهت زنگ میزنه ، نکنه رابطه کاری داری باز با ایشون
خدایی بگو یعنی انقد خجالت داشت ، حالا دوست پسرت آرمین یکمی کسالت داشت
مگه چیکار کرده بود که این مدلی ، این کارارو کردی تویه کثافت باش
♫♫♫♫♫♫
من هنوزم همون آدمم هنوزم تخسم ، واسه هرچیزه الکیم بغضم نمیترکه
نمیدونی تو بودی دلیل افتم ، پس دیگه از ما بکش بیرون لطفا
چون دیگه همه جوره تورو تست کردم ، تو این شرایطم نبودتم حس کردم

بگو بینم تو الان کجایی ؟ ، که از غم نبودت یه گوشه کز کردم
♫♫♫♫♫♫
برو که هیچی بین ما نیست اصلا ، زندگیم با تو پاشید از هم
من به نبود تو راضی هستم ، چون تو رفتی و گذاشتی خالی دستم

برو که هیچی بین ما نیست اصلا ، زندگیم با تو پاشید از هم

من به نبود تو راضی هستم ، چون تو رفتی و گذاشتی خالی دستم

 

 

MP3 320

Armin 2afm – Chi Shod, Seda Ghat Shod

MP3 128

Armin 2afm – Chi Shod, Seda Ghat Shod

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 394
  • بازدید کلی : 4,999